Thursday, July 29, 2010

Pain Stomach And Peeing Alot

Renting a bike in Sicily: a tour among baroque buildings and landscapes of outstanding natural beauty



Renting a bike in Sicily Cycle Free was perhaps the best experience I've ever experienced since I cycling. I decided to go to Sicily after listening to the story enthusiast di un mio amico che aveva noleggiato nel 2009 una bicicletta di Ciclo Free . Mi aveva parlato molto bene di Giuseppe Montalto (il titolare, guida cicloturistica abilitata) ma soprattutto mi aveva esortato a scegliere il tour ibleo per via dei luoghi e dei paesaggi spettacolari attraverso i quali si snoda il tracciato del tour.

E così ho fatto una visita al sito di Ciclo Free e mi sono deciso a prendere contatti per chiedere suggerimenti per l'organizzazione del mio tour.

E' stata un'esperienza molto bella, sia sotto il profilo ciclistico (biciclette comode, nuove e molto affidabili), sia sotto il profilo paesaggistico. Ho visitato parks, marine protected areas, small towns and cities as monumental Syracuse and Noto , capital of Sicilian baroque .

recommend that everyone take a bike tour in Sicily Free cycle: it's worth it.

Free Cycle: cycling in Sicily. Rent a bike or a bike city in Sicily with Cycle Free!
Cycling tourism and bikes for hire in Sicily. Rent a bike with Cycle Free and enjoy your tour!

0 comments:

Post a Comment